
tato hra má dokonce v sobě i jisté prvky tahové strategie, neboť se na tahu střídáte s úhlavním nepřítelem. ovládání je stejné jako u grow ver.3, tedy přetahujeme věci z inventáře na střed koule.
pokud vám tedy dokončení hry dělá problém, směle se vrhněte do čtení návodu.
1. dům
dům, později pila, přístav a já nevím co ještě, je základem úspěchu. jeho vývpj do plné podoby trvá dlouho, proto jej použijme hned na začátku.

2. strom
postavit dům a zasadit strom, ano, toť základ, bez kterého váš rytíř v tomto boji těžko uspěje. vysaďme tedy strom a dál přihlížejme, jak netvor zemětřesením ničí tento krásný svět.

3. kasárna
jak vás možná napadlo, v boji s nepřítelem bude potřeba alespoň nějaká ta armáda, neboť vypořádat se s ním jen tak s jedním rytířem by nebyl dobrý nápad. navíc nejsme v žádné pohádce, že, takže si jako správný stratég připravme podmínky pro vytvoření silné armády a postavme kasárna (obrázek tří věžiček).

4. voda
ničení země už bylo dost a z toho neustálého zemětřesení vás možná začíná trochu chytat migréna. překžme tedy netvorovi jeho plány a výsledek jeho ničení mu zatopme vodou.

5. věž
věž se vždycky hodí, tak si jednu postavme.

6. skály
skála se také hodí, kam bychom si jinak postavili zlatou truhlu s pokladem, že? proto neváhejme použít kámen.

7. truhla
truhlice se správným obsahem nám v boji velmi pomůže, takže hurá do toho.

8. schody
poslední tah před konečným zúčtováním. v podzemí se dají leckdy najít cenné poklady, takže si jeden nenápadný vchod do podzemí postavíme. teď už si jen vychutnáme jak se netvor stane pouhým slovíčkem v učebnici dějepisu :-)

Žádné komentáře:
Okomentovat