středa 9. dubna 2008

fajnový a velmi odolný rychlý inteligentní transport

jak jste jistě všichni poznali z názvu, jedná se samozřejmě o perfektní osobní automobil škoda favorit. jsem hrdým provozovatelem tohoto přibližovadla, které sjelo z výrobní linky již v roce 1990. dnes vám popíši ranní příhodu s tímto bezvadným automobilem.
jako každé ráno jsem vylezl v půl sedmé z postele a velmi nerad se vypravil do práce. nasedl jsem do auta a vydal se na cestu do Kadaně pro kolegu, kterého dopravuji každý den do práce. celou cestu slyším divné zvuky ze zadního prostoru. říkám si že asi lahev od destilované vody tancuje v kufru. dojel jsem do kadaně a zamířil k pekárně, neboť snídaně se hodí. vylezu před pekárnou z auta a co nevidím - píchlé zadní levé kolo. pech.
doplazil jsem se tedy s technickou závadou až do depa klášterecká (rozuměj ke kolegově bydlišti), tam vytasil hever, klíč a rezervu a jal se měnit kolo. hever zapracoval výborně, leč s kolem to bylo horší, šrouby ne a ne povolit. páčili jsme to vší silou a nic.
po chvíli mě to přestalo bavit, tak jsem zavolal na 1188 o číslo nejbližšího autoservisu. ochotně mě spojili a po krátké domluvě se servisem mi byl vyslán mechanik na pomoc. dorazil za chvíli, dokonce měl i vlastní klíč.
nasadil klíč a začal páčit, div mu nepraskla cévka. nakonec na klíč stoupnul a svojí vahou šrouby povolil (na to já jsem neměl odvahu). kolo vyměnil během pár minut, na otázku co jsem dlužen mi odpověděl, že nic, nastoupil do svého vozu a byl ten tam.
nakonec tedy vše dobře dopadlo, do práce jsme dorazili cca se 45 minutovým zpožděním a ostatní se ještě divili, že jsme takoví poctiví, že jsme se nahlásili předem telefonem, že se zpozdíme.

Žádné komentáře: