sobota 5. července 2008

grow rpg

dnes tu máme další dobrodružství, které se odehrává v "grow" světě. tentokrát jde o rpg, kde je potřeba porazit nepřítele v podobě rudého čerta, který nám připravuje nástrahy v podobě několika monster. jak už je u grow her známo, neporazíme ho jinak, než že všechny prostředky, které máme, dostaneme na maximální úroveň. takže jdeme na to.



tato hra má dokonce v sobě i jisté prvky tahové strategie, neboť se na tahu střídáte s úhlavním nepřítelem. ovládání je stejné jako u grow ver.3, tedy přetahujeme věci z inventáře na střed koule.

pokud vám tedy dokončení hry dělá problém, směle se vrhněte do čtení návodu.

1. dům
dům, později pila, přístav a já nevím co ještě, je základem úspěchu. jeho vývpj do plné podoby trvá dlouho, proto jej použijme hned na začátku.



2. strom
postavit dům a zasadit strom, ano, toť základ, bez kterého váš rytíř v tomto boji těžko uspěje. vysaďme tedy strom a dál přihlížejme, jak netvor zemětřesením ničí tento krásný svět.



3. kasárna
jak vás možná napadlo, v boji s nepřítelem bude potřeba alespoň nějaká ta armáda, neboť vypořádat se s ním jen tak s jedním rytířem by nebyl dobrý nápad. navíc nejsme v žádné pohádce, že, takže si jako správný stratég připravme podmínky pro vytvoření silné armády a postavme kasárna (obrázek tří věžiček).



4. voda
ničení země už bylo dost a z toho neustálého zemětřesení vás možná začíná trochu chytat migréna. překžme tedy netvorovi jeho plány a výsledek jeho ničení mu zatopme vodou.



5. věž
věž se vždycky hodí, tak si jednu postavme.



6. skály
skála se také hodí, kam bychom si jinak postavili zlatou truhlu s pokladem, že? proto neváhejme použít kámen.



7. truhla
truhlice se správným obsahem nám v boji velmi pomůže, takže hurá do toho.



8. schody
poslední tah před konečným zúčtováním. v podzemí se dají leckdy najít cenné poklady, takže si jeden nenápadný vchod do podzemí postavíme. teď už si jen vychutnáme jak se netvor stane pouhým slovíčkem v učebnici dějepisu :-)

Žádné komentáře: