nevím jak vy, ale celkem často se mi stává, že si k televizi vezmu snídani, nebo večeři. úplně miluji, když doprostřed filmu, nebo nedej bože přímého sportovního přenosu, televize zařadí reklamu. obvykle, samozřejmě zrovna když si vychutnávám oblíbené jídlo, začínají reklamy spotem o vložkách, kalhotkách proti úniku moči nebo třeba novou skvělou vůní na záchod.
kvalita reklam vůbec stojí za to. například reklamy na bezvadně fungující jogurty activia, které by zaručeně napravili zažívání i horstu fuchsovi, obvykle doprovázím poznámkou typu "tak se nepřežírej" apod. opravdu mě velmi zajímá, jak ta která paní z reklamy chodí pravidelně na toaletu.
další skvělou kategorií reklam jsou ty, které k vyzdvižení kvality prezentovaného výrobku používají jako referenční takzvaný "běžný" produkt. všichni známe běžný prací prostředek, běžnou zubní pastu, běžnou štětku na záchodovou mísu apod. několikrát jsem chtěl v obchodě koupit "běžný prací prostředek", ale nikde ho nemají. jen jsem chtěl zkusit, zda je oproti inzerovanému opravdu o tolik horší a jestli se náhodou jako běžný spotřebitel neobejdu bez prášku, který byl testován minimálně v pěti světových vědeckých centrech, obsahuje nové revoluční enzymy, je vyráběn nejskvělejší novou technologií, zaručeně mi zajistí stálost barev mých sepraných montérek a samozřejmě je za super cenu.
u reklamy se člověk opravdu velmi zabaví. kvalitních reklam je velmi málo a bez cukru ještě méně. bez pohledu na třináctiletou dívku nevalného vzhledu, která ohromí svého ještě mnohem nevzhlednějšího partnera tím, že strčí jazyk do krku svému osmiletému bratříčkovi, bych opravdu nemohl existovat. a to je skvělé, no není to skvělé?
tak tedy reklamám zdar, už se nemohu dočkat dalších výborných reklamních spotů, kterými nás nakrmí televizní stanice. miluji je, není co řešit.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat